Monday, December 26, 2011

     suka~suki bersama kawan2                  





                     ~ gambar kawan2 sarah
seronok sangat dapat hang out bersama kawan2 sarah..diowang seporting sangat..huhuhuhu bile jupe dengan kawan2 sarah ade jew diowng buat lawak..dalam 1 hari tak buat lawak emang tak boleh..hehehe kawan2 sarah nim suke bergambar cikit..comel kan kawan sarah??sarah jew hodoh..




                                                         MAIZATUL NORITA


kat atas tu...kawan sarah..juz panggil diye ita jew..comel kan diye..huhuhu diyew satu skulah dengan sarah..kawan sarah nim kadang2 nakal cikit tahu tak..lucu sangat kalu korang kenal diyew taw..huhuhu anyway diyew lawr kawan yg terbaex bagi sarah..


                                                                        ATHIRAH
yang pakai tudong hitam tu athirah juz panggil aty jew..huhuh nim kawan sarah yang selalu teman sarah nak pergi kemane mane ajew..baex diyew kan??sanggup teman sarah..huhuhu diyew nim lembut cikit orang nyew..tak macam sarah..huhuhu...aty nim satu skulah jugak dengan sarah tapi tak satu kelas pom dengan diyew..comel kan atirah


                                                            TUAN NUR HAZWANIE
yang pakai baju merah tu...name diyew wani..diyew selalu tolong sarah dalam pelajaran..maklum lawr sarah nim tak berapew pandai..lagi pom PMR diyew dapat 8A..bijak kan diyew??huhu wani ni bukan satu skulah dengan sarah diyew skulah sahut..pelik kan name skulah diyew..huhuhu pape jew lawr...wani the best fwen..
                                                            HAZLINDA & ADDILAH
gambar kat atas tu dila n linda..sarah sukew kawan dengan diowang...selalu buat lawak..lucu cikit kawan sarah nim..hepi sarah bile dapat kuar dengan diowng..huhuhu diowang baex sangat2 dengan sarah taw..susah nk dapat kawan macam diowang nim..huhuhu LOBE U SAYANG 
                                                                    FWEN 4 EVER
        hahaha sarah sorang jew tak de kan??sebelum balik snap dulu..huhuhu sebagai kenangan..




OKEH SAMAPAI DISI NI SAHAJA..PAPAI.. PEACEEEE!!!



4 comments:

  1. hahahahaha ..... i loikee it ! mmuahh3 !!! aku comel kali . hahak . >,<

    ReplyDelete
  2. hahaha..mu comel aq cute jew..wakakaka

    ReplyDelete
  3. wahhh ! terbaekk a , dap aaaa . :)

    ReplyDelete